Saturday 31 March 2012

Geram!!

gndw nye da lame x update blog!!!byk gler aku nk cite sebenarnye smpy xtw mane nk mule kn cite dl nie..hahaha...kang men cite je xtw ujung pangkal koowg pn confius ak cite pasal pe an...haha...okey2 aku nk mule cite nie...8.2.2012 aku kne g pktl kt hospital fatimah..aku gn 3 owg mmbr aku...jp member ker????huhu...cuak kot mst nk g lapor diri yela hospital private kate kn..wah aku pe lg mule da bkn nk wat perangai yg dok cover2 da mmg 2 prangai aku nk wat gane...eh ckp ganu lak..hehe..aku klu xbape nk knl owg aku kn jd seowg yg agk2 dan sgt2 pemalu la...mmg dlm 2 mgu aku pktkl aku mmg jd seowg yg bisu..tp pas 2 aku boleh la berborak n bergurau2 gn owg kt sane..yg nak di pendek kn cite....aku geram gn sowg umat Allah nie...mmg celake la..aku xtw la npe die iri haty sgt gn aku...aku xkcau owg kot..mybe die x hot kot..hahah...die suke down kn aku pan staff sane..ko igt aku lyn la ko nye nk down kn owg 2???ptt la ko xkwn g gn kwn baek ko 2..rupenye nie perangai ko kn..mmg cm anjing..eh mls aku nk igt blik pe yg ko wt kt aku....tp jgn igt aku kn lupe pe yg ko da wt kt aku!!!k la mls nk cer lbh2 t aku ter emo lak pyh lak..huhuhu...t klu aku de mase lg aku update g okey...

No comments:

Post a Comment